Služby

Zabezpečenie kompletného servisu ohľadne vedenia účtovníctva a poradenstva

Našim klientom poskytujeme účtovné a ekonomicko-poradenské služby:


Spracovanie podvojného účtovníctva

  • Kontrola formálnej a vecnej správnosti dokladov po stránke účtovnej a daňovej a posudzovanie oprávnenosti nákladov.
  • Spracovanie dokladov podľa postupov účtovania pre podvojné účtovníctvo (odberateľské a dodávateľské faktúry, príjmové a výdavkové pokladničné doklady, bankové výpisy a interné doklady)
  • Vedenie hlavnej knihy.
  • Vedenie analytickej evidencie.
  • Vedenie účtovného denníka.
  • Vedenie pokladničnej knihy.
  • Vedenie kníh odberateľských a dodávateľských faktúr.
  • Evidencia pohľadávok a záväzkov.
  • Evidencia majetku (dlhodobého hmotného, dlhodobého nehmotného a krátkodobého majetku).
  • Vypracovanie mesačných prehľadov podľa požiadaviek klienta.
  • Účtovné poradenstvo.
  • Evidencia DPH (pre platiteľov DPH).
  • Uzávierkové operácie, inventarizácia, spracovanie daňového priznanie k dani z príjmu PO.
čítaj viac

Profesionálne podvojné účtovníctvo vedieme pre všetky právnické osoby s povinnosťou viesť podvojné účtovníctvo, ako sú spoločnosti s ručením obmedzeným, akciové spoločnosti alebo družstvá. Legislatívne zmeny a termíny sledujeme za Vás, aby ste sa mohli lepšie venovať Vášmu podnikaniu.

Odbremeníme Vás od časovo náročnej administratívy spojenej s náročnosťou a zložitosťou evidovania dokumentov podvojného účtovníctva. Všetky potrebné dokumenty pripravíme, vytlačíme a zatriedime.

Prečo si vybrať našu spoločnosť:

  • podvojnému účtovníctvu sa venujeme už niekoľko rokov a máme dostatok skúseností, aby sme vedeli vyriešiť rôzne účtovné problémy
  • externé vedenie účtovníctva je vo väčšine prípadov lacnejšie ako vlastný zamestnanec
  • pozorne sledujeme zmeny legislatívy súvisiace s daňami, mzdami a účtovníctvom
  • nemusíte platiť za účtovný softvér a jeho aktualizácie
  • naši klienti pôsobia v rôznych odvetviach podnikania

V našich službách sú zahrnuté:

  • spracovanie dokladov podľa postupov účtovania pre podvojné účtovníctvo
  • kontrola správnosti dokladov po účtovnej a daňovej stránke
  • poradenstvo v oblastiach daní a účtovníctva
  • spracovanie dane z pridanej hodnoty
  • posudzovanie oprávnenosti nákladov
  • vedenie hlavnej knihy a účtovného denníka
  • vedenie kníh došlých a odoslaných faktúr
  • vedenie agendy krátkodobého a dlhodobého majetku
  • vykonanie inventarizácie zostatkov účtov hlavnej knihy ku dňu uzávierky
  • vypracovávanie daňových priznaní pre daň z príjmov a ostatné dane podľa platnej legislatívy, spracovanie účtovnej závierky a uzávierky za účtovný rok
  • vypracovanie podkladov podľa osobných preferencií zákazníka

Spracovanie miezd a personalistiky

  • Príprava pracovných zmlúv a dohôd.
  • Mesačné spracovanie miezd, výplatné pásky, príkazy na úhradu.
  • Mesačné prehľady a ročné hlásenia na Daňový úrad.
  • Mesačné spracovanie výkazov do poisťovní.
  • Prihlásenie/odhlásenie zamestnancov z poisťovní.
  • Všetky druhy potvrdení v súvislosti so mzdami.
  • Spracovanie štatistických výkazov.
  • Zápočtové listy, evidenčné listy dôchodkového poistenia.
  • Vypracovanie ročných zúčtovaní.
čítaj viac

Všetky podnikateľské subjekty, ktoré majú jedného alebo viac zamestnancov, majú povinnosť viesť mzdové účtovníctvo a personálnu agendu. Nakoľko je to oblasť, kde sa často mení legislatíva a rôzne povinnosti voči viacerým úradom a orgánom štátnej správy, je potrebné aby sa súvisiacim administratívnym záležitostiam venovali skúsení a školení odborníci. Preto vám ponúkame naše komplexné služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky, ktoré sú v súlade s aktuálnou legislatívou.

Bez ohľadu na to, či ste malá alebo veľká firma, naše služby vám pomôžu naplniť požiadavky v tejto oblasti. Pri našej práci dbáme na dodržiavanie Vašich interných ako aj legislatívnych termínov, aby ste sa mohli lepšie sústrediť na Vaše podnikanie. Samozrejmosťou je dodržiavanie diskrétnosti Vašich informácií.

Veríme, že administratíva spojená so spracovaním miezd a personalistikou by mala prebiehať spoľahlivo, hladko a cenovo efektívne. Radi Vám poradíme, ako si nastavíte Vaše administratívne procesy optimálne a ako sa vyhnúť najčastejším chybám.

Naše služby zahŕňajú:

  • spracovanie miezd zamestnancov na hlavný pracovný pomer, vedľajší pracovní pomer alebo dohodu
  • vypracovanie súvisiacich dokumentov ako sú pracovné zmluvy, dohody, výplatné pásky, príkazy na úhradu a pod.
  • prihlásenie, odhlásenie zamestnancov v sociálnej poisťovni a zdravotnej poisťovni
  • vypracovanie a zasielanie mesačných výkazov sociálneho a zdravotného zabezpečenia
  • vypracovanie a zasielanie prehľadov a ročných hlásení daňovému úradu
  • vypracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
  • konzultácie a poradenstvo v oblasti personalistiky a mzdovej agendy

Ekonomické výhody (ako ušetríte):

  • Spracovanie účtovníctva a miezd u nás je lacnejšie ako vlastný zamestnanec
  • Poskytujeme software v cene
  • Neplatíte za školenia a vzdelávanie účtovníkov

Praktické výhody (čo získate):

  • Žiadne starosti s účtovníctvom
  • Doklady od Vás prevezmeme a vrátime ich spracované
  • Monitoring legislatívy
  • Ručíme za správnosť spracovania účtovníctva
  • Profesionálne poradenské služby
  • Komunikáciu s daňovým úradom a poisťovňami

Odborné poradenstvo

Platenie daní je to, čo štát sleduje veľmi pozorne, preto sa oplatí mať účtovníctvo a dane v poriadku. Daňová problematika je zložitá a každým rokom sa čiastočne mení. Legislatívnych zmien v tejto oblasti je veľmi veľa a znenie zákonov je častokrát komplikované pre úplné a správne pochopenie problematiky. Preto sme tu my, aby sme klientovi vysvetli ako sa ho týkajú jednotlivé pravidlá a zmeny. My pozorne sledujeme všetky novinky a takisto absolvujeme pravidelné školenia. Presne vieme, z čoho sa daň odviesť musí a kde je možné uplatniť úľavu.

pSúčasťou poradenstva je čo možno v najväčšej miere oboznámenie sa s klientovou situáciou, maximálne sa vžitie do rozhodovacej úlohy a ponúknutie najvhodnejšieho riešenia podľa svojho najlepšieho uváženia. Poradenstvo musí vychádzať zo skúseností z praxe a každý odborník by sa mal vedieť v oblasti daní veľmi dobre pohybovať. Poradenstvo však nie je len o doporučeniach a dobre myslených radách. Zahrnuté je tu takisto zastupovanie klienta pred úradmi a komunikácia s ďalšími subjektami.

Po rokoch praxe v oblasti daní a účtovníctva sme nazbierali mnoho skúseností, ktoré si naďalej doplňujeme a v našej každodennej praxi využívame. Naše poradenstvo je postavené na rozsiahlom poznaní problematiky, čo naši klienti oceňujú.

Aké služby sú zahrnuté v poradenstve?

  • komplexné poradenstvo
  • spracovanie daňových priznaní
  • zastupovanie pred orgánmi štátnej správy
  • zastupovanie pri daňových kontrolách
  • riešenie sporov s finančnými úradmi

Spracovanie všetkých druhov daňových priznaní

Spracovanie ročnej závierky a uzávierky

Daňové priznania k dani z príjmov právnických a fyzických osôb